שאלות ותשובות

× מה המשמעות של ANDA? 

ANDA משמעותה "רוח" (Spirit) בשפה הנורדית העתיקה. לקריאה נוספת על אנדה לחצו כאן. 

× היכן ניתן לבדוק את סטאטוס ההזמנה שלי? 

מרגע ביצוע ההזמנה מספר מעקב נשלח ישירות אל תיבת הדואר-האלקטרוני שלך, באמצעותו ניתן לעקוב בכל רגע נתון אחר ההזמנה. כמו-כן, ניתן לבדוק את סטאטוס ההזמנה על-ידי לחיצה כאן. 

× כיצד אוכל לדעת שהזמנתי התקבלה באתר? 

בתום כל רכישה באתר נשלח מייל עם אישור רכישה לכתובת הדואר-האלקטרוני שהוזמן בהזמנה. 

× האם האתר מאובטח? 

הביטחון שלך חשוב לנו, ולכן אנו מקפידים לעמוד בכל דרישות האבטחה על-מנת לשמור על פרטיותך, בין היתר על-ידי שימוש בתקן PCI של חברות האשראי המאבטח את רכישתך במלואה. בנוסף, איננו שומרים את פרטי כרטיס האשראי איתו הוזנה ההזמנה ואף ממליצים להימנע מלשמור את פרטיו על-גבי המחשב. 

× האם כלל המוצרים באתר אקולוגיים? 

כן. אחד היעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו הוא לצמצם את רמת הזיהום בעולם, תעשיית האופנה ידועה כתעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם (לאחר תעשיות הנפט והאנרגיה) ולכן אנו עושים את מירב המאמצים להשתמש אך ורק בחומרים מקיימים. הבגדים שלנו עשויים חומרים אורגנים ומחודשים, ואילו האריזות שלנו ממוחזרות ומתכלות - לדוגמא, במקום לזרוק את שקית השילוח לפח, ניתן לקבור אותה באדמה ותוך כחודש היא תתכלה מעצמה. בנוסף, כדי להמשיך ולשפר את המצב על כל 3 הזמנות המתקבלות באתר אנו נוטעים עץ ברחבי העולם. למידע נוסף "בואו נדבר קיימות". 

× יש ברשותי קוד קופון, כיצד ניתן לממש אותו? 

על-מנת להנות מהנחת הקופון שברשותך, יש להזין את הקוד במקום המיועד לכך בעמוד הצ'אק-אאוט. לאחר הזנת קוד ההנחה ניתן יהיה לראות את המחיר הסופי המשוכלל, במידה וקוד הקופון לא עובד ניתן ליצור איתנו קשר בצ'אט או כאן. 

× התחרטתי, תוך כמה זמן אוכל להחזיר את המוצר? 

ניתן להחזיר פריטים עד 14 יום מיום קבלתם. על הפריטים להיות כאלו שלא נלבשו, לא נשטפו, לא נעשה בהן שימוש ובעלי תווית ואריזה מקורית. למידע נוסף בנוגע למדיניות ההחזרות / החלפות, לחצו כאן. 

× הזמנתי, מתי אקבל את ההזמנה? 

הזמנות שיתקבלו בימים א' עד ה' עד השעה 11:00 יעברו לחברת השילוח עוד באותו יום עסקים, במידה וההזמנה התקבלה לאחר השעה 11:00 היא תעבור לחברת השילוח ביום העסקים הבא. זמן השילוח עומד על עד 3 ימי עסקים, למעט אזורים חריגים. בתום ההזמנה ישלח מספר מעקב לתיבת הדואר-האלקטרוני שלך, איתו ניתן לעקוב אחר המשלוח בכל רגע נתון. מרגע שההזמנה עברה אל חברת השילוח, שליח יצור עימך קשר על-מנת לתאם הגעה. במידה ואינך בבית, ניתן להשאיר את המשלוח ליד דלת הכניסה*. למידע נוסף על מדיניות השילוח שלנו, לחצו כאן. 

*אנדה אקטיבוור בע"מ אינה אחראית על אובדן/ גנבה.