החזרות / החלפות

החזרות

ניתן להחזיר פריטים עד 14 יום מיום קבלתם. 

החזרה/החלפה של פריטים תתבצע בתנאי שלא נלבשו, לא נשטפו, לא נעשה בהם שימוש, כל עוד מצויה עליהם תווית ובאריזתם המקורית.

על-מנת להחזיר את המוצר, יש להמציא קבלה או הוכחת רכישה. 

מרגע קבלת המוצר בחזרה, ידרשו 3-5 ימי עסקים כדי לעבד את בקשת ההחזר ולוודא שהיא אכן עומדת בתנאי ההחזרה. 

זיכויים 

לאחר שבקשת ההחזרה התקבלה ונבדקה, ישלח אלייך דואר אלקטרוני המאשר או דוחה את קבלת הפריט בחזרה. אם הבקשה מאושרת, ההחזר הכספי יחול באופן אוטומטי על כרטיס האשראי או אמצעי התשלום המקורי עד 14 ימי עסקים. 

במקרה של בקשה לזיכוי מלא, עלות המשלוח מבית הלקוח למחסנים של אנדה תחול על הלקוח בעלות של 35 ש"ח

החלפות 

ניתן לחליף פריטים עד 7 ימים מיום קבלתם. 

הפריטים חייבים להיות כאלו שלא נלבשו, לא נשטפו, לא נעשה בהם שימוש ובעלי תווית ואריזה מקורית. 

על-מנת להחליף את המוצר, יש להמציא קבלה או הוכחת רכישה. 

כדי להחליף פריט יש ליצור איתנו קשר באמצעות הדואר האלקטרוני ב: info@andactivewear.com או באחת מן הרשתות החברתיות כדי לוודא הפריט אכן נמצא במלאי. במידה והפריט החלופי אינו במלאי, ניתן להחזיר את הפריט על פי נוהל ההחזרות. 

 
עד מתי אני יכול להתחרט על העסקה? 
ניתן להחזיר פריט עד 14 יום מיום קבלתם. 
 
במידה וחלפו מעל 14 יום מיום הקבלה, האם עדיין ניתן להחליף או לזכות את העסקה? 
אם חלפו מעל 14 יום מיום קבלת הפריט, עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר או ברשתות החברתיות ובקשתך תיבחן. אנדה אינה מחויבת לתת החזר כספי אם חלפו מעל 14 יום מרגע קבלת הפריט. 
 
תוך כמה זמן אראה את הזיכוי בכרטיס האשראי? 
מרגע קבלת המוצר בחזרה, ידרשו 3-5 ימי עסקים כדי לעבד את בקשת ההחזר ולוודא שהיא אכן עומדת בתנאי ההחזרה. אם הבקשה מאושרת, ההחזר הכספי יחול באופן אוטומטי על כרטיס האשראי או אמצעי התשלום המקורי עד 14 ימי עסקים.  
 
במידה והמוצר פגום או לא במידה שלי, האם אוכל להחליף את המוצר? 
כן, כל עוד המוצר נמצא בטווח האחריות. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו עמוד צור קשר או ברשתות החברתיות ולציין את סיבת ההחלפה. לאחר-מכן נציג שלנו יתאם מולך את מועד החלפת המוצרים.